
Ooit begonnen als eenmanszaak in elektrotechnisch werken naar een bedrijf met meer dan 2000 enthousiaste collega's en allround technisch dienstverlener. Hoppenbrouwers bestaat al ruim honderd jaar en is inmiddels uitgegroeid tot gerenommeerde naam en sterspeler in de techniek.
Naast de B2B-tak zag Hoppenbrouwers Thuis enkele jaren geleden het licht. Hoppenbrouwers Thuis levert allerlei oplossingen voor particulieren zoals airco's, zonnepanelen, laadpalen, CV-ketels en meer.

Omdat Hoppenbrouwers Thuis flink aan de weg timmert was er behoefte aan fotografie die ingezet kon worden voor diverse doeleinden. Denk hierbij aan assets die inmiddels gebruikt worden voor de website, e-mailmarketing, socials én paid ads.
In samenwerking met Campagne gingen we aan de slag en hielden we ons aan de gedegen en vooraf opgestelde creatieve briefing. Voor deze shoot werkten we met diverse professionele modellen en een prachtige locatie om duidelijk te maken dat dit om Hoppenbrouwers Thuis gaat in plaats van de B2B-tak.

Na afloop van de shoot leverden we snel een voorselectie aan waarna we in samenwerking met de klant een finale selectie hebben gemaakt. Deze beelden hebben we uiterst zorgvuldig nabewerkt en geoptimaliseerd voor diverse uitingen. Denk hierbij aan de afmeting, maar ook het verkleinen van beelden zonder zichtbaar kwaliteitsverlies zodat de beelden ook seo-vriendelijker zijn. Daarnaast leveren we standaard de beelden in zowel high -als low res aan indien gewenst.
Op moment van schrijven worden de uitingen al op diverse kanalen gebruikt. Zo kun je op de website van Hoppenbrouwers Thuis al diverse beelden van deze shoot zien, evenals beelden van eerdere shoots. Daarna tref je in de Meta Library diverse ad assets aan én zagen we de beelden in diverse nieuwsbrieven voorbij komen. Altijd fijn als er goed gebruikt wordt gemaakt van de beelden die we hebben gecreëerd en met zorg hebben opgeleverd.