Elke organisatie heeft een eigen sfeer. Je ruikt het soms al bij binnenkomst: de geur van versgebakken brood, het gezoem van servers in een datacentrum of gewoon de oude koffiemachine die al 10 jaar trouwe dienst doet. Zakelijke fotografie legt dat vast en maakt het zichtbaar voor anderen. Klanten voelen meteen of er een klik is. En geloof me: die klik zie je terug in reacties op je socials of in de eerste minuten van een gesprek.
Een mooi voorbeeld? Tijdens het kennisevent Energiehub van nu van Hoppenbrouwers Techniek gebeurde er iets moois: een groep van 130 gasten barstte los in een discussie over netcongestie. Klik. Foto. Die momenten zijn goud. Nog voor de laatste bitterballen waren opgediend stonden de evenementfoto’s al online. Hoppenbrouwers kon dezelfde dag laten zien hoe levendig het event was. En ja, de reacties stroomden binnen.
We zijn geen statige studio waar je op een kruk moet gaan zitten met TL-licht boven je hoofd. Wij schuiven je stoel recht, maken een flauwe grap, wachten tot je écht ontspant en drukken dan pas af. Dat verschil zie je terug in de beelden.
We hebben gewerkt in horeca, retail, tech en nog veel meer. En ja, we hebben wel eens koffie omgestoten over onze eigen laptop. Maar juist dat contact, die echtheid, maakt dat mensen zich op hun gemak voelen. Daar draait het bij ons om.
En het mooiste: we denken mee over hoe je die foto’s inzet. Niet dat je een map vol bestanden krijgt en verder zelf mag puzzelen. We helpen je met een beeldbank, zodat je voor elke campagne, sollicitatie of nieuwsbrief meteen iets paraat hebt.
Of je nu in Eindhoven, Rotterdam of Groningen zit: wij gooien onze camera in de auto en komen langs. Vertel ons wat je wilt vastleggen, en je hebt binnen een dag een voorstel op maat.